Általános Szerződési Feltételek
Az alábbiakban a Satyananda Yoga Magyarországon Alapítvány (továbbiakban: SYMA) webáruházának Általános Szerződési Feltételeit (a továbbiakban: ÁSZF) olvashatja. Amennyiben Webáruházunk vásárlója kíván lenni, kérjük, alaposan tekintse át a jelen dokumentumot, és kizárólag abban az esetben kezdeményezze a Webáruházban található termékek megrendelését, amennyiben az ÁSZF minden pontját elfogadja. Véleményeltéréssel küldött megrendeléseket nem áll módunkban regisztrálni, és teljesíteni, így azok le nem adott megrendelésnek minősülnek.
A Webáruház Üzemeltetőjének adatai
Cégszerű megnevezése: Satyananda Yoga Magyarországon Alapítvány
Cégjegyzékszáma: 61156/2003
Adószáma: 18117792-2-41
Számlaszám: 10700505-66317678-51100005
Székhely: 1131 Budapest, Pajtás u. 25
Telefon: +36302700470
E-mail cím: info@satyananda.hu
A Webáruház bemutatása, a szerződés, illetve a szerződés tárgyának lényeges elemei
Webáruházunk a SYMA gondozásában megjelent könyveket és CD-ket kínálja eladásra, melyek szállítását elsősorban Magyarország teljes területére vállalja. Külföldi lakóhelyre, vagy telephelyre történő kiszállítási igény esetén, kérjük, a megrendelés feladása előtt szíveskedjen Kapcsolattartónkkal e-mailben, vagy telefonon egyeztetni, előzetesen tisztázandó a feladni kívánt megrendelésének teljesíthetőségét, illetve annak feltételeit.
A termékkínálatunk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából ismerheti meg részletesen. Kérdés esetén a fent megadott elérhetőségek bármelyikén készséggel állunk szíves rendelkezésére.
A Webáruházban megrendelést leadni regisztráció nélkül lehetséges. A Látogató/ Megrendelő/ Vásárló a rendelése leadásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF tartalmát megismerte és az abban foglaltakat kifejezetten elfogadja.
A Webáruházba érkezett megrendeléseket a lehető legnagyobb alapossággal dolgozzuk fel. A beérkező megrendeléseket iktatjuk, azokat kizárólag a visszaigazolást követően tekintjük kölcsönösen elfogadott írásbeli szerződésnek; ezen szerződések (megrendelés + visszaigazolás) utólagosan visszakereshetők. A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.
Termékeink készletei korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. A Webáruház fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a leadott megrendelés feldolgozását követően a megrendelt termékmennyiségtől kevesebb termék rendelkezésre bocsátását igazolja vissza, illetőleg, amennyiben a megrendelt termék bármely oknál fogva a Webáruház számára nem elérhető, annak kiszolgálását minden indokolás nélkül visszautasítsa. A Webáruház kifejezetten elutasít minden, a megrendelésre, illetve annak mennyiségére alapozott igényt.
Az internetes közzététel esetleges pontatlanságáért (fényképes ábrázolás) a Webáruház nem vállal felelősséget, erre vonatkozóan mindenféle jogi út igénybevétele kizárva. A Webáruház internetes felületén feltüntetett képek a vonatkozó termék lényeges tulajdonságát hivatottak bemutatni, helyenként illusztrációk.
Az internetes felületen olvasható vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, illetve olyan nyilatkozatnak, mely szerint az adott termék korlátlan mennyiségben állna rendelkezésre.
A Webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül, lakcímre, vagy egyéb címre történő kiszállítással.
A vásárlás menete
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a Webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során a kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, a kedvezményeket és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a termékek végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra.
Adja meg a vásárláshoz szükséges adatait.
A szállítás történhet:
-
Csomagküldő szolgáltatás (GLS) általi kézbesítéssel (ez esetben az elérhető fizetési módok: Barion bankkártyás fizetés).
A vásárolt termékek értékétől, a szállítási és a fizetési módtól függően, ilyenkor kerül kiszámításra a szállítás díja. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés feladása” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megjelenik. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra is, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 14 munkanapon belül megtörténik.
Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk: a Megrendelő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Megrendelő tudomásul veszi, hogy ezen visszaigazolás a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, és így a Megrendelő és a Webáruház között érvényes szerződés jön létre.
Fizetési feltételek
A Webáruházban Barion fizetéssel (ezen belül bankkártya elfogadással) történő fizetésre van lehetőség.
Szállítási információk
A szállítás a rendelés során kiválasztott szállítási módtól függően történhet csomagküldő szolgáltatással, vagy budapesti helyszínen személyes átvétellel.
Csomagküldő szolgáltatással történő rendelés esetén, kérjük, átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni a Webáruházba. Kérjük, észrevételeiről tájékoztassa minket elérhetőségeink egyikén, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.
Csomagolás
Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
A Megrendelő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól indokolás nélkül elállni. Ezt az igényét jelezheti írásban (postai úton), e-mail üzenetben vagy telefonon. A Vásárló az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
Amennyiben a Vásárló a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A fogyasztó és a SYMA közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. A kézhezvétel időpontja a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával igazolható.
Elállási jog gyakorlása esetén a Vásárló köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül a Terméket a Webáruház részére visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli.
Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban és sértetlenül érkezhet vissza a Webáruházhoz. Utánvéttel visszaküldött terméket a Webáruháznak nem áll módjában átvenni.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Webáruház kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat legkésőbb a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a Vásárló részére. A Webáruház fenntartja magának a teljes vételár visszatartásának a jogát mindaddig, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáró módon nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
A Termékben bekövetkezett, a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatti értékcsökkenésért a Vásárló felelősséggel tartozik.
Amennyiben a vásárló egy szerződésszerűen teljesített és kiszállított megrendelést nem vesz át és a csomagküldő szolgáltató a Webáruház költségén visszahozza a csomagot, akkor a Webáruház fenntartja a jogot, hogy a Megrendelőt a jövőben csak előzetes fizetés esetén szolgálja ki.
Panaszkezelés
A panaszok bejelentése történhet írásban, postai úton, illetve e-mail útján..
A Webáruház a telefonon előterjesztett panaszt azonnal megvizsgálja, és amennyiben lehetséges, rögtön orvosolja. Ha a vásárló a panaszkezelés eredményét nem fogadja el, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálására nincs lehetőség, a Webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A panaszt a Webáruház kivizsgálja, majd ezt követően a panaszt előterjesztő vásárlót a vizsgálat eredményéről haladéktalanul, de legkésőbb a panasz előterjesztésétől számított harminc napon belül írásban tájékoztatja.
A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
-
a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
-
a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
-
a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
-
a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
-
szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot,
-
a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
-
a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát
-
a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
-
a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
-
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A Webáruház a panasz elutasítása esetén álláspontját indokolni köteles, egyúttal köteles tájékoztatni a vásárlót írásban arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Webáruház a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
A Vásárló kijelenti és elfogadja, hogy ha a fogyasztói jogvita során az eljáró hatóság vagy testület a panaszát részben vagy egészben alaptalannak találja, vagy az eljárást bármely okból megszünteti, a Vásárló köteles a jogvita és az eljárás során a Webáruház Üzemeltetője oldalán az eljárással felmerült valamennyi költséget megtéríteni.
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a Vásárló az ún. online platformon keresztül panasszal élhet.
A panasz benyújtása előtt az alábbi linkre kattintva regisztrálnia szükséges , majd az alábbi linken a panasz benyújtható: https://webgate.ec.europa.eu/ egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat
Adatvédelem, adatbiztonság
A Webáruház használata során történő adatszolgáltatás teljes mértékben önkéntes.